Szanowni Państwo, księgarnia WszystkieKsiazki.pl jest w trakcie rozbudowy - zamówienia na obecną ofertę można składać w KsiegarniaDlaNauczycieli.pl. Dziękujemy!

Nowi Tropiciele. Karty matematyczne SP kl. 1 cz. 3

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 22,20 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,44 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Elżbieta Burakowska, Michał Lisicki, Małgorzata Skura | Wydawca: WSiP


Dostępność: Niska
Czas dostawy tego produktu może być wydłużony


Seria: Nowi Tropiciele
Kategorie: Edukacja wczesnoszkolna | Matematyka | Matematyka SPE | Podręczniki szkolne |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 21,14 zł | Kod kreskowy: 9788302169731
Rok wydania: 2019 | Wydanie: 3 | Oprawa: broszurowa" | Strony: 80 |


Karty matematyczne zawierają zróżnicowane w formie i treści zestawy ćwiczeń z zakresu nauki liczenia i myślenia matematycznego. Skupiają się na takich zagadnieniach jak: orientacja w przestrzeni, określanie kierunków, określanie odległości, cechy wielkościowe, figury geometryczne, przeliczanie, porównywanie liczebności, klasyfikacja, rytmy, monografia liczby, dodawanie i odejmowanie najpierw w zakresie 10, potem w zakresie 20 (bez przekroczenia progu i wprowadzenie do przekraczania progu dziesiątkowego), porównywanie liczb, porównywanie różnicowe rozwiązywanie zadań tekstowych, obliczenia pieniężne, zegarowe, wagowe, kalendarzowe, jednostki długości, pojemności. Nauka pisania cyfr rozpoczyna się pisaniem po śladzie w powiększonej, a następnie standardowej kratce zeszytowej. W każdej części kart pracy w kąciku „Ćwiczymy z Noni” znajdują się ćwiczenia powtórzeniowe danej partii materiału. Wprowadzenie nowych zagadnień lub utrwalanie umiejętności matematycznych odbywa się również poprzez zachęcanie uczniów do korzystania z gier, które służą również wypracowywaniu strategii, ale także raczenia sobie z przegraną. Ponadto niektóre zadania oznaczono symbolem D jako zadania dodatkowe, np. dla dzieci pracujących szybciej. Jednym z cennych kącików tej publikacji jest „Matematyka w działaniu”. Jego celem jest zwrócenie uwagi na kształtowanie się w umyśle dziecka pojęć matematycznych od działania praktycznego na konkretnym materiale, przez etap ikoniczny aż po operacje symboliczne. Zaprezentowane tam ćwiczenia pokazują, jak z użyciem prostych środków dydaktycznych wprowadzić dzieciom kolejne zagadnienia matematyczne.