Szanowni Państwo, księgarnia WszystkieKsiazki.pl jest w trakcie rozbudowy - zamówienia na obecną ofertę można składać w KsiegarniaDlaNauczycieli.pl. Dziękujemy!

Zasady reklamacji i zwrotów


Prowadzimy przyjazną dla Klientów politykę obsługi reklamacji i zwrotów. W razie jakichkolwiek pytań, jak dokonać reklamacji lub zwrotu, prosimy o kontakt z Obsługą księgarni.


Adres magazynu do odsyłania reklamacji i zwrotów:
Księgarnia (Magazyn)
Akademia Pedagogiki Specjalnej
ul. Szczęśliwicka 40
02-353 Warszawa


Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, by oferować wyłącznie produkty wysokiej jakości. Jeśli jednak otrzymali Państwo wadliwy produkt, prosimy złożyć reklamację korzystając z prawa do rękojmi lub gwarancji (o ile produkt jest nią objęty). W wypadku korzystania z rękojmi należy odesłać wadliwy produkt do naszego magazynu wraz z treścią reklamacji i treścią żądania. Jeśli chcą Państwo skorzystać z gwarancji, prosimy o kontakt z producentem lub innym podmiotem jej udzielającym.

Po rozpatrzeniu skierowanej do nas reklamacji bezzwłocznie poinformujemy o dalszym toku postępowania, w szczególności wadliwy produkt może zostać wymieniony na produkt pozbawiony wad, wada może zostać usunięta albo nastąpić zwrot ceny zapłaconej za produkt (wraz z ewentualnymi kosztami wysyłki).

Szczegółowe zasady reklamacji zawiera Regulamin.

Zwroty

W ciągu 14 dni od otrzymania produktu Konsument (Klient, który jest osobą fizyczną i zakupił produkty na prywatny, a nie zawodowy użytek) może bez podania przyczyny odstąpić od umowy sprzedaży i zwrócić produkt.

W celu ułatwienia obsługi ewentualnych zwrotów, po realizacji zamówienia otrzymują Państwo emailowo odsyłacz do interaktywnego formularza zwrotów. Odsyłacz do niego znajduje się także w Panelu klienta. Skorzystanie z formularza jest traktowane jako oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

Zwracany produkt należy odesłać do naszego magazynu w terminie 14 dni od oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Koszt odesłania towaru pokrywa klient.

Księgarnia można odmówić uznania zwrotu, jeśli odesłany towar jest uszkodzony, zabrudzony albo nosi ślady użytkowania. Z prawa do zwrotu wyłączone są też niektóre grupy produktów – w szczególności zgodnie z przepisami zwrot nie dotyczy nagrań muzycznych, nagrań filmowych i oprogramowania, jeśli została usunięta folia ochronna lub otwarte opakowanie.

Szczegółowe zasady zwrotów zawiera Regulamin.