Szanowni Państwo, księgarnia WszystkieKsiazki.pl jest w trakcie rozbudowy - zamówienia na obecną ofertę można składać w KsiegarniaDlaNauczycieli.pl. Dziękujemy!

Informatyka Podręcznik Klasa 5 Szkoła podstawowa

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 30,80 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,62 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Wanda Jochemczyk, Iwona Krajewska-Kranas, Witold Kranas, Agnieszka Samulska, Mirosław Wyczółkowski | Wydawca: WSiP


Dostępność: Niska
Czas dostawy tego produktu może być wydłużony


Kategorie: Informatyka i programowanie | Klasa 5 | Podręczniki szkolne |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 29,33 zł | Kod kreskowy: 9788302195952
Rok wydania: 2018 | Wydanie: 1 | Oprawa: broszurowa" | Strony: 136 |


Nr dopuszczenia MEN: 807/2/2018 Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku to sprawdzone rozwiązanie zgodne z podstawą programową. Dzięki podejściu problemowemu uczniowie krzyżowo ćwiczą wymagane umiejętności. W podręczniku nauka programowania jest oparta na języku Scratch – barwnym programie wizualnym dostosowanym do wieku uczniów – to sprawdzone rozwiązanie! Uczeń w klasie piątej nauczy się pracować: z arkuszem kalkulacyjnym (m.in. analizuje dane i tworzy wykresy liniowe); z programem prezentacyjnym (tworzy prezentację, wstawia animację do niej); w sieci (zakłada konto pocztowe, korzysta z forów dyskusyjnych, czatów, komunikatorów); z edytorem dźwięku i edytorem wideo; wyszukiwać informacje w internecie; programować w Scratchu (m.in. projektuje grę). Struktura lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco: Na początku każdej z 30 lekcji stawiany jest ciekawy problem. W trakcie lekcji pokazywany jest sposób jego rozwiązania. Po każdej lekcji zadania do samodzielnego wykonania. Tematy informatyczne łączą się z innymi przedmiotami. Lekcje zawierają listę zdobywanych umiejętności, wskazówki i rady ułatwiające zapamiętanie ważnych zasad, listę pojęć komputerowych do tworzonego przez uczniów słownika, zadania. Rozdziały w podręczniku : Lekcje z obrazkami, Lekcje w sieci, Lekcje z multimediami, Lekcje ze Scratchem, Lekcje z globusem. Po każdym rozdziale jest podsumowanie najważniejszych informacji. Podręcznik łagodnie wprowadza w świat programowania, jest przyjazny w pracy zarówno dla ucznia, jak i nauczyciela