Szanowni Państwo, księgarnia WszystkieKsiazki.pl jest w trakcie rozbudowy - zamówienia na obecną ofertę można składać w KsiegarniaDlaNauczycieli.pl. Dziękujemy!

Informatyka Kalejdoskop ucznia Klasa 3

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 40,70 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 1,63 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Anna Kulesza | Wydawca: WSiP


Dostępność: Brak


Seria: Kalejdoskop ucznia
Kategorie: Edukacja wczesnoszkolna | Informatyka i programowanie | Podręczniki szkolne |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 38,76 zł | Kod kreskowy: 9788302181818
Rok wydania: 2019 | Wydanie: 1 | Oprawa: broszurowa" | Strony: 64 |


Podręcznik ma być ponownie dostępny po 30 września 2021 r. Podręczik z ćwiczeniami do informatyki dla klasy 3 ciekawie i przystępnie uczy, jak pracować i bawić się z komputerem – to 30 lekcji rozwijających kreatywne myślenie. Każde proponowane zajęcia składają się z części teoretycznej i dwuetapowej ćwiczeniowej, złożonej z poleceń do wykonania w publikacji i pracy przy komputerze oraz zadań zamieszczonych na płycie, doskonalących i utrwalających poznane zagadnienia. Ćwiczenia w publikacji łączą w sobie treści z zakresu edukacji polonistycznej, przyrodniczej i matematycznej. Lekcje poświęcone programowaniu rozwijają myślenie przyczynowo-skutkowe w sposób ciekawy i zabawny. Zagadki i łamigłówki są drogą do odkrywania algorytmów. Pod koniec każdego semestru przewidziano quiz wiedzy sprawdzający stopień opanowania materiału. Na lekcjach dotyczących edytora grafiki dzieci uczą się wykorzystywać różne narzędzia, m.in. Krzywą, Nalepki, Kształty 3D. Podczas pracy z edytorem tekstu poznają sposoby wstawiania do dokumentu kształtów, zdjęć, obrazów pobranych z internetu, dowiadują się, do czego służy słownik, jak z niego korzystać. Ponadto ćwiczą umiejętność tworzenia prezentacji multimedialnej oraz zgodnie z podstawą programową uczą się programowania oraz kształcą kompetencje medialne – umiejętność wyszukiwania, sprawnego selekcjonowania, przetwarzania i twórczego wykorzystywania informacji. Publikacja jest zgodna z podstawą programową, poszerza również wachlarz umiejętności o kompetencje medialne – umiejętności wyszukiwania, sprawnego selekcjonowania, przetwarzania i twórczego wykorzystywania informacji. Teoria została przedstawiono krok po kroku, w skondensowanej formie, a wszystkie ważne elementy zaznaczono na zrzutach, dzięki czemu uczeń bardzo szybko zorientuje się, co powinien zrobić. Ćwiczenia są ułożone według stopnia trudności. Lekcje z programowania opracowano w taki sposób, by mógł je poprowadzić każdy nauczyciel, również taki, który nie ma przygotowania do prowadzenia zajęć z informatyki. Na płycie dołączonej do publikacji znajdują się dodatkowe ćwiczenia i gry edukacyjne, które wzbogacą i urozmaicą naukę oraz pomogą nauczycielowi zindywidualizować pracę na lekcjach.