Szanowni Państwo, księgarnia WszystkieKsiazki.pl jest w trakcie rozbudowy - zamówienia na obecną ofertę można składać w KsiegarniaDlaNauczycieli.pl. Dziękujemy!

Edukacja wczesnoszkolna EW WIELKA PRZYGODA kl. 1 cz. 3 Zeszyt ćwiczeń matematycznych

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 19,98 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,40 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Krystyna Sawicka, Ewa Swoboda | Wydawca: Nowa Era


Dostępność: Wysoka


Seria: Wielka Przygoda
Kategorie: Edukacja wczesnoszkolna | Matematyka | Matematyka SPE | Podręczniki szkolne | Specjalne potrzeby edukacyjne |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 19,03 zł | Kod kreskowy: 9788326739293
Rok wydania: 2020 | Oprawa: broszurowa" | Strony: 56 |


Ćwiczenia matematyczne kl. 1, część 3 z serii „Wielka przygoda” łączą pojęcia matematyczne z własnymi doświadczeniami dzieci. Zeszyty, jako uzupełnienie podręcznika, rozwijają sprawność liczenia, utrwalają rozumienie pojęcia liczby przedstawionej w różnych aspektach, uczą analizowania danych, wykorzystują kreatywność i potencjał każdego ucznia. - Umożliwiają porządkowanie wiedzy nieformalnej dzieci i kształtowanie pojęć matematycznych w dalszej perspektywie dzięki zadaniom, w którym dziecko wykorzystuje swoją intuicję oraz doświadczenia ukierunkowane na definicje. - Rozwijają i kształtują wyobraźnię przestrzenną poprzez zadania, w których dziecko ma okazję manipulowania różnymi przedmiotami, badania ich właściwości, eksperymentowania. - Przygotowują ucznia do realizacji wielu zagadnień geometrycznych na wyższych poziomach edukacyjnych oraz rozwiązywania zadań geometrycznych w sposób praktyczny. - Pozwalają dziecku dochodzić do rozwiązania różnymi drogami – uczeń ma świadomość, że istnieją zadania, które mają wiele wyników. - Zachęcają do wspólnego dyskutowania osiąganych rozwiązań. - Rozwijają spostrzeganie, pamięć, wyobraźnię, uwagę, mowę i inwencję twórczą dziecka. - Ułatwiają intuicyjne rozumienie trudnych abstrakcyjnych pojęć matematycznych. - Kładą nacisk na manualne i rysunkowe metody rozwiązywania zadań tekstowych oraz samodzielne dochodzenie do rozwiązania. - Uczą argumentowania, kształtują i rozwijają samodzielne myślenie dziecka, w tym myślenie twórcze, dzięki zadaniom niestandardowym (zadania z żarówką), w którym można różnie interpretować dane, a więc nie ma jednego słusznego rozwiązania. - Dają możliwość analizowania związków między liczbami, co jest wstępem do zrozumienia zagadnień algebraicznych, dzięki ćwiczeniom angażującym do zabawy w „mówiące liczby”. - Kształcą dociekliwość, wytrwałość przy pokonywaniu trudności, koncentrację, rozbudzają ciekawość poznawczą, pobudzają myślenia kombinatorycznego, krytycznego. Zadania tekstowe kształcą umiejętność porządkowania, systematyzowania, poszukiwania nowych, alternatywnych rozwiązań. - Sprawdzają zdobytą wiedzę matematyczną na stronach Czy to już umiem?