Szanowni Państwo, księgarnia WszystkieKsiazki.pl jest w trakcie rozbudowy - zamówienia na obecną ofertę można składać w KsiegarniaDlaNauczycieli.pl. Dziękujemy!

Ja i mój świat Etap obrazka Karty pracy

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 39,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,78 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: praca zbiorowa | Wydawca: Harmonia


Dostępność: Niska
Czas dostawy tego produktu może być wydłużony


Seria: Ja i mój świat
Kategorie: Autyzm i zespół Aspergera | Karty pracy | Specjalne potrzeby edukacyjne |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 37,14 zł | Kod kreskowy: 9788371347450
Oprawa: teczka" |


Publikacja została opracowana przez zespół psychologów i pedagogów ze Specjalnego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego dla Dzieci i młodzieży z Autyzmem w Gdańsku w następującym składzie: Marzena Bednarz, Joanna Bladowska, Karolina Kluczkowska, Weronika Lubocka, Eliza Ludkiewicz, Agnieszka Maślaczyk-Trzasko, Angelika Miłosz, Małgorzata Okoniewska, Olga Sniezhko, Magdalena Sowińska, Lidia Szczepańska, Marzena Żmuda-Trzebiatowska. Karty pracy zostały przygotowane w oparciu o podstawę programową kształcenia ogólnego dla uczniów z niepełnosprawnością umysłową w stopniu umiarkowanym i w szczególny sposób uwzględniają specyfikę edukacji osób z autyzmem. Pozwalają na utrwalenie i pogłębienie wiedzy społeczno-przyrodniczej przedstawionej w podręczniku „Ja i mój świat”. Różnorodne i ciekawie zilustrowane ćwiczenia przeplatane są zadaniami plastycznymi i elementami zabawy. Poziom trudności zadań wzrasta w kolejnych tematach. Część ćwiczeń tego samego typu planowo się powtarza, co, co pozwala uczniom na samodzielną pracę i stopniowe zdobywanie poszczególnych umiejętności. Rozpoznając i wskazując poszczególne osoby, przedmioty i zjawiska, uczniowie uczą się nowych pojęć związanych z ich najbliższym otoczeniem. Nazywając obiekty prezentowane na zdjęciach i ilustracjach oraz odpowiadając na pytania zawarte w tekście, rozwijają umiejętności językowe. Rozpoznając własne i cudze stany emocjonalne, nabywają umiejętności społecznych. Dopasowując elementy, ćwiczą zdolności percepcyjne. Rozwiązując proste labirynty lub uzupełniając ciągi przedmiotów, uczą się myślenia przyczynowo-skutkowego. Wykonując różnorodne zadania grafomotoryczne i plastyczne, stopniowo kształtują zdolności manualne.