Szanowni Państwo, księgarnia WszystkieKsiazki.pl jest w trakcie rozbudowy - zamówienia na obecną ofertę można składać w KsiegarniaDlaNauczycieli.pl. Dziękujemy!

INDYWIDUALNE PROGRAMY EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNE dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym

Wróć do wyników wyszukiwania | Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 16,80 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 0,34 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: Naprawa Renata | Wydawca: Harmonia


Dostępność: Brak


Kategorie: Pedagogika specjalna |
Stawka VAT: 5% | Cena netto: 16,00 zł | Kod kreskowy: 9788371342370
Rok wydania: 2017 | Oprawa: miękka | Strony: 104 |


Jest to druga część pozycji przeznaczonej dla nauczycieli i terapeutów uczniów niepełnosprawnych, ale mogą z niej korzystać także rodzice tych dzieci.Jest to opracowanie mające na celu ułatwić pracę pedagoga przez wskazanie mu treści kształcenia i przewidywanych osiągnięć dziecka w kolejnych klasach. Najważniejsze cechy publikacji to:- Przejrzystość i czytelność: materiał jest ujęty w tabele, treści kształcenia powtarzają się w każdej klasie i są odpowiednio poszerzone o kolejne oczekiwane umiejętności dziecka. Tabele łatwo zestawiać, porównywać i do nich wracać.- Pomoce do pracy: publikacja zawiera wykaz najważniejszych i najskuteczniejszych metod pracy z dziećmi wraz z ich krótką charakterystyką i wyborem bibliograficznym. Ponadto autorki zebrały pomocne w osiąganiu celów ćwiczenia, których wykaz znajduje się na końcu publikacji. Dzięki czytelnym odnośnikom w tabelach ćwiczenia te łatwo odnaleźć w trakcie realizacji programu, można też korzystać z nich w innych sytuacjach, np. w czasie zabawy (większość ćwiczeń opiera się na formie zabawowej).- Elastyczność: książka nie zawiera gotowych scenariuszy, nie narzuca żadnej z metod, ponieważ praca z dzieckiem niepełnosprawnym pełna jest niespodziewanych sytuacji. Terapeuta, nauczyciel, rodzic powinni tak dobrać metody i formy pracy, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty. Każde dziecko z niepełnosprawnością jest inne, należy więc się do niego dostosować – to, co dobre dla jednego ucznia, drugiego może drażnić i zniechęcić.- Wstęp skrótowo, lecz treściwie daje ogólny obraz edukacji dzieci upośledzonych ze szczególnym zwróceniem uwagi na ich potrzeby. Pozwala lepiej zrozumieć ucznia i daje podstawy do oceny jego i programu.Autorki: Renata Naprawa, Kornela Maternicka, Alicja Tanajewska