Szanowni Państwo, księgarnia WszystkieKsiazki.pl jest w trakcie rozbudowy - zamówienia na obecną ofertę można składać w KsiegarniaDlaNauczycieli.pl. Dziękujemy!

Eduterapeutica Specjalne potrzeby edukacyjne klasy 1-3

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 2 890,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 57,80 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: praca zbiorowa | Wydawca: EI System


Dostępność: Niska
Czas dostawy tego produktu może być wydłużony


Seria: Eduterapeutica
Kategorie: Emocje | Funkcjonowanie osobiste i społeczne | Karty pracy | Materiały interaktywne | Pamięć i koncentracja | Percepcja słuchowa i wzrokowa | Rozwój mowy | Specjalne potrzeby edukacyjne |
Stawka VAT: 23% | Cena netto: 2 349,59 zł | Kod kreskowy: 9788365418616
Oprawa: pude�ko" |


licencja otwarta Pakiet pomaga wychowawcom oraz wspierającym ich specjalistom radzić sobie z problemami uczniów w wieku 7-10 lat przejawiającymi ryzyko dysleksji lub dyskalkulii. Karty pracy i pomoce dydaktyczne zostały opracowane w taki sposób, żeby mogły być zastosowane w całej klasie z korzyścią dla wszystkich uczniów, z uwzględnieniem ich indywidualnych predyspozycji i możliwości, ale mogą być też stosowane na grupowych lub indywidualnych zajęciach wyrównawczych i kompensacyjno-rewalidacyjnych. Zupełną NOWOŚCIĄ są pomoce dydaktyczne do pracy z uczniami w klasie lub na zajęciach dodatkowych. Pomoce to gry służące m.in. do rozwijania: • analizy i syntezy wzrokowej, • analizy i syntezy słuchowej, • pamięci i orientacji w przestrzeni, • porównywania długości i wielkości, • myślenia operacyjnego, • umiejętności językowych, • motoryki oraz koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej, • koncentracji i umiejętności społecznych, Pakiet zawiera: • 279 ćwiczeń multimedialnych, • 229 kart pracy do drukowania i kopiowania, • Grę Figu-miku – pomoc i urozmaicenie zajęć zarówno indywidualnych jak i grupowych z dziećmi od 5 do 11 lat. Szczególnie przydaje się w pracy z dziećmi z grupy ryzyka dysleksji ze specyficznymi problemami w nauce. Gra rozwija analizę i syntezę wzrokową i słuchową, orientację przestrzenną (także w obrębie własnego ciała). Podczas gry uczniowie nabywają umiejętności: poszukiwania, planowania, odpowiedzialności, refleksyjnego spojrzenia na własną pracę. Gra pozwala usprawnić grafomotorykę i koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową a dzięki zaangażowaniu w proces twórczy dzieci wzbogacają umiejętności społeczne, językowe, myślenie operacyjne, pamięć i koncentrację uwagi. Dzięki wielu możliwym wariantom każdy z graczy znajdzie coś, w czym jest dobry, a odniesione sukcesy pozwolą stać się bardziej pewnymi siebie. W dołączonej instrukcji zamieszczono kilkanaście przykładowych wariantów gry, ale kolorowe figury można wykorzystać także do stworzenia własnych wariacji – w zależności od potrzeb i możliwości uczniów. Gra składa się z 72 kartonowych kolorowych elementów, 4 kart dla nauczyciela i 5 kart pracy dla uczniów oraz dwóch instrukcji obrazkowych. • Grę wielkoformatową Pajacyk (do zabawy na dywanie) – pomoc do zajęć grupowych z dziećmi w wieku od 3 do 12 lat. Szczególnie przydaje się w pracy z dziećmi z grupy ryzyka dysleksji ze specyficznymi problemami w nauce. Pajacyk pomaga w usprawnianiu motoryki i koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej, a nauka poprzez ruch i zabawę służy nie tylko kinestetykom. Grę można też stosować jako ćwiczenie śródlekcyjne. Rozładowuje emocje, nadaje się również jako wypełnienie wolnego czasu uczniów, którzy szybciej od innych skończyli wykonywanie zadań w ławkach. Podczas gry dzieci rozwijają analizę i syntezę wzrokową i słuchową, ćwiczą orientację przestrzenną (także w obrębie własnego ciała), nabywają też umiejętność planowania. Z kolei nauczanie i zabawy na konkretach pozwalają uczniom łatwiej przyswoić umiejętności matematyczne, polonistyczne i muzyczne. Do Pajacyka dołączono instrukcję, w której zawarto kilkanaście różnych pomysłów na to, jak tę wielkoformatową grę można wykorzystać w pracy z uczniami. • Poradnik metodyczny.