Szanowni Państwo, księgarnia WszystkieKsiazki.pl jest w trakcie rozbudowy - zamówienia na obecną ofertę można składać w KsiegarniaDlaNauczycieli.pl. Dziękujemy!

Eduterapeutica Autyzm

Wróć do pełnej listy produktów

Nasza cena: 1 990,00 zł
Twój rabat na kolejne zakupy: 39,80 zł Zobacz, jak wykorzystać rabat?
Autor: praca zbiorowa | Wydawca: EI System


Dostępność: Niska
Czas dostawy tego produktu może być wydłużony


Seria: Eduterapeutica
Kategorie: Autyzm i zespół Aspergera | Gry, zabawy, scenariusze zajęć | Karty pracy | Programy edukacyjne i terapeutyczne | Przewodniki metodyczne i poradniki dla nauczyciela | Specjalne potrzeby edukacyjne |
Stawka VAT: 23% | Cena netto: 1 617,89 zł | Kod kreskowy: 9788365418654
Oprawa: pude�ko" |


Materiały dla pedagoga i nauczyciela do pracy z dziećmi w wieku 7-15 lat Eduterapeutica Autyzm to jedyny taki system wspierający całe grono pedagogiczne. Jest to zbiór praktycznych i różnorodnych materiałów zebranych w jednym miejscu. W pakiecie zawarto przydatne wskazówki, szczególnie dla nauczycieli klas 1-8, jak zachować się w pracy z uczniem ze spektrum autyzmu oraz jak przygotować całą klasę do integracji z uczniem z ASD. Scenariusze zajęć i pomoce mają służyć do nawiązania dobrych relacji i komunikacji między nauczycielem a uczniem z ASD, natomiast zadania i ćwiczenia dla wszystkich uczniów ułatwiają pokonanie dystansu fizycznego i pomagają w rozwijaniu kompetencji społecznych u osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Eduterapeutica Autyzm Pakiet zawiera komplet różnorodnych materiałów dla pedagoga, nauczycieli wychowawców i nauczycieli specjalistów: ponad 60 zabaw wspierających relacje i komunikację między uczniami (bloki tematyczne: emocje, kształtowanie i wzmacnianie pozytywnej postawy, rozwijanie umiejętności społecznych, zajęcia integracyjne, rozwijanie teorii umysłu i inne – bez wątpienia sprawdzają się również na godzinach wychowawczych), 11 plakatów edukacyjnych (do powieszenia np. w pokoju nauczycielskim), poradniki dla nauczycieli/wychowawców: „Jak prowadzić lekcje w klasach, w których są uczniowie ze spektrum autyzmu?” oraz „Dom – szkoła – klasa w trosce o ASA, czyli jak współpracować z Rodzicami ucznia z ASD?” prezentacje multimedialne dla pedagoga do przeprowadzenia wewnętrznych szkoleń doskonalenia nauczycieli, blisko 20 kart pracy integrujących uczniów, 5 sztuk praktycznych fiszek dla nauczycieli z podpowiedziami, jak wykorzystać mocne strony ucznia z ASD podczas zajęć w szkole, 3 arkusze buziek emotikonek: zarówno te już gotowe jak i do samodzielnego wykonania, pomocne w komunikowaniu się z uczniami, dostęp do zbioru 20 filmów edukacyjnych o dzieciach i młodzieży ASD, długopis Banach 3D z 10 kartami pracy do stosowania na zajęciach rewalidacyjno-kompensacyjnych. Pracując z długopisem uczniowie z ASD uczą się koncentracji, cierpliwości, ćwiczą umiejętności manualne (np. właściwy chwyt pisarski); praca z długopisem 3D wyzwala pozytywne emocje, które wspomagają proces uczenia, materiał do Długopisu Banach 3D na start – 30m filamentu w 3 kolorach (czerwony, niebieski, żółty). O autorach dr Joanna Buława-Halasz – w 2008 roku ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Szczecińskim na kierunku pedagogika rewalidacyjna i korekcyjna. Następnie studia pierwszego stopnia na kierunku socjologia w zakresie specjalności „Doradztwo psychospołeczne”. W trakcie studiów magisterskich pracowała jako asystentka osób z autyzmem w szczecińskim oddziale Krajowego Towarzystwa Autyzmu. Po studiach podjęła tam pracę jako terapeutka. Przede wszystkim odbyła liczne staże i wolontariaty w miejscach poświęconych przede wszystkim rehabilitacji społecznej i zawodowej dorosłych osób autystycznych. Godnym uwagi jest fakt, że pracowała również jako nauczyciel wspierający w grupie w przedszkolu integracyjnym. Następnie jako nauczyciel terapeuta w terapii indywidualnej w przedszkolu integracyjnym. Adiunkt w Katedrze Pedagogiki Specjalnej w Instytucie Pedagogiki Uniwersytetu Szczecińskiego. Współzałożycielka Centrum Wspierania Rozwoju Dziecka „MANUfaktura” w Szczecinie i Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego „Akademia Słonia Trąbalskiego” w Szczecinie. Jest współautorką lub autorką dwudziestu publikacji naukowych, w tym monografii zatytułowanej „Rehabilitacja społeczna i zawodowa dorosłych osób autystycznych. Studium fenomenograficzne z zastosowaniem teorii społecznej Pierre a Bourdieu”. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla nauczycieli, pedagogów i rodziców z zakresu edukacji i terapii osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi. W 2016 roku otrzymała z wyróżnieniem stopień doktora nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika za rozprawę doktorską zatytułowaną „Rehabilitacja osób autystycznych. Studium fenomenograficzne z zastosowaniem teorii społecznej Pierre’a Bourdieu”. Uzyskała wyróżnienie w kategorii prac doktorskich w XIII edycji Ogólnopolskiego Konkursu na najlepszą pracę magisterską i doktorską Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Godnym uwagi jest wyróżnienie w XVIII edycji Konkursu Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych na najlepsze prace magisterskie i doktorskie w dziedzinie pracy i polityki społecznej pod Honorowym Patronatem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej mgr Wojciech Biernawski – pedagog rewalidacyjny, dyplomowany arteterapeuta z wieloletnim doświadczeniem w pracy z osobami ze spektrum autyzmu. Założyciel pierwszego w Polsce Klubu Aktywności dla dorosłych osób z autyzmem (trening socjalizacyjny). Prowadzi zajęcia uspołeczniające dla osób ze spektrum autyzmu. Od 2014 roku nauczyciel plastyki w szkole podstawowej, gdzie prowadzi również zajęcia z elementami arteterapii dla uczniów z deficytami w sferze społecznej i emocjonalnej. Laureat nagrody NAUCZYCIEL ROKU przyznawanej przez Prezydenta Miasta Szczecina. Współzałożyciel Centrum Wspierania Rozwoju Dziecka „MANUfaktura” w Szczecinie.